من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بی کسی. . .

 بزرگ ترین اشتباه

 

چقدر تازگی دارد این روزها...

روزهایی که به امید آمدن چیزی دلخوش نیستم و شبهایی...

شبهایی که از نیامدنش دلگیر نمیشوم...

بی کسی هم بد کسی نیست...

.......... 

ما نسل بوسه های خیابانی هستیم...

نسل خوابیدن با اس ام اس...

 نسل درد و دل با غریبه های مجازی...

نسل جمله های کوروش و دکتر شریعتی...

نسل کادو های یواشکی...

نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس...

نسل سوخته، نسل من، نسل تو...

یادمان باشد هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم، بین عذاب هایمان مدام بگوییم یادش بخیر...!

دنیای ما هم همینطور بود... مثل جهنم...!



نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت14:53---31 شهريور 1391
سلام داداشم.خوبی؟چه خبر؟اصلا دیگه نمیای سری به آبجیت بزنی هان!آپم که نمیکنی چندین مدته

فرزانه
ساعت12:20---25 شهريور 1391
سلام دوست من خوبی از کامنتهای زیبات ممنونم بعد از یه مدت خیلی طولانی برگشتم منتظر حضور گرمت مثل همیشه در وبم هستم
دوستت دارم و از دور میبوسمت
فرزانه


lovelorn
ساعت21:00---23 شهريور 1391
سلام
من از دوستان قدیمی شما هستم
نمیدونم منو به خاطر دارین یا نه
خیلی وقته وبمو آپ نکردم
خوشحال میشم بهم سر بزنین
منتظرتونم


my love
ساعت20:16---8 شهريور 1391
خــــدايــا يــه بُــــر بــه ايــن زنــدگيــمون بــزن
شايــد دو تــا حکــم افتــاد دستمــون
که هــر نامــــردي آســش رو بــه رخ مــا نکــشــه


سلام. من آپم


sogand
ساعت0:02---27 مرداد 1391
salam.khobi dadasham.apam.bia

sogand
ساعت0:01---27 مرداد 1391
salam.khobi dadasham.apam.bia

elnaz
ساعت17:58---19 مرداد 1391
salam

ba takhir mamnunam az babate tabrike tavalodam
chand ruzi nabudam

ape kheili ghashangi bud

manam apam


soha
ساعت14:42---19 مرداد 1391
kheili khob bod

مهران
ساعت13:05---15 مرداد 1391
سلام رفیق
حالت چطوره؟؟؟
دیگه جواب اس هامونم نمیدی؟؟؟
همیشه گفتم و بازم میگم.
بهترین وب دنیا رو داری
آپم


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت4:23---9 مرداد 1391
سلام دااشى به خدا شرمنده آپ بودى ؟ والله اصلا حواسم نبود ، خيلى وقت بود نيومده بودى پيامتو ديدم شكه شدم و يادم رفت ، دااش آپت واقعا عالى بود ، اى ول داداش واقعا زيبا و با احساس نوشتى ، مخصوصا آخرين جمله ت : بى كسى هم بد كسى نيست كه خيلى خوشم اومد و متن بعديتم حرف نداشت ، آفرين داش مرسى نوشته ت واقعا قابل تحسينه ، من واسه سحرى بيدار شدم كه فردا روزه بگيرم كه يهو چشمم خورد به پيامت كه گفتى آپم ، باز شرمنده داداش اصلا حواسم نبود

sogand
ساعت17:39---8 مرداد 1391
salam dadash jonam.merc az hamdardit.in jomlehaye akharit kheyli ghashang bod.ma ke khozestani hastim dg ende jahaname

sogand
ساعت17:38---8 مرداد 1391
salam dadash jonam.merc az hamdardit.in jomlehaye akharit kheyli ghashang bod.ma ke khozestani hastim dg ende jahaname

elnaz
ساعت15:47---8 مرداد 1391
saaaaaalaaaaaaam
kheili mamnun k be webam umadio tabrik gofti

ape ghashangi bud


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 1032
بازدید کل : 195122
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1